ר"ע לוד מבהיר: "הדברים בכנס הליטאים נאמרו בהומור"

    "ראש העיר מוסר לקהילת חב"ד לוד: 'אני אוהב מאוד את החסידים, ובטח את חסידי חב"ד הגרים בעירנו ויעידו על כך המעשים הטובים הרבים למענם"
    שלמה ריזל, ישראל אוחיון 1 Comment on ר"ע לוד מבהיר: "הדברים בכנס הליטאים נאמרו בהומור"

    ראש עיריית לוד יאיר רביבו לא חשב שכמה מילים שלו בועידת 'דגל התורה' יצליחו לעורר מהומה רבתית שכזו • בשעה האחרונה הוא פרסם הבהרה לדבריו שהתפרשו כביכול נגד ציבור החסידים • "אני אוהב את החסידים"

    צילום: Yossi Zeliger/FLASH90
    "ראש העיר מוסר לקהילת חב"ד לוד: 'אני אוהב מאוד את החסידים, ובטח את חסידי חב"ד הגרים בעירנו ויעידו על כך המעשים הטובים הרבים למענם"
    0:30
    16.05.24
    איתי גדסי No Comments on ברקע חוק הגיוס: מועצת החכמים מקימה ועדת ראשי ישיבות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש עיריית לוד יאיר רביבו לא חשב שכמה מילים שלו בועידת 'דגל התורה' יצליחו לעורר מהומה רבתית שכזו, ובשעה האחרונה הוא פרסם הבהרה לדבריו שהתפרשו כביכול נגד ציבור החסידים בכלל ובפרט נגד חסידי חב"ד המתגוררים בעירו.

    מלשכתו נמסר כי "ראש העיר מוסר לקהילת חב"ד לוד: 'אני אוהב מאוד את החסידים, ובטח את חסידי חב"ד הגרים בעירנו ויעידו על כך המעשים הטובים הרבים למענם. הדברים בכנס הליטאים נאמרו בהומור ובטח שלא על מנת לפגוע במישהו'".

    כזכור, על רקע המתיחות נוכח דרישת 'דגל' להביא לשוויון ולממש את החוק הנורווגי שיביא את כניסת מזכ"ל 'דגל התורה' יעקב אשר לכנסת, אמר היום ראש עיריית לוד לקול תשואות הנוכחים בועידה כי "כתוב שחסידה עושה חסד עם חברותיה, מילא שרק עם חברותיה אבל גם את זה לא, כנראה שגם זאת זה עושה רק חסידה ולא חסידות…". דברים שכאמור גררו ביקורת קשה שהביאה להתנצלותו.

    בהמשך דבריו הבוקר אמר רביבו כי "התקדמות פרויקט הענק באחיסמך לא היה קורה לולא פעולתו הנמרצת של יעקב אשר, עד סוף השנה הנוכחית יכנסו לגור בלוד אלפי חרדים שיצבאו על השכונה החדשה. אנחנו מברכים על כך".

    רביבו החמיא גם לגפני ואמר: "ממשה עד משה, לא קם כמשה. גפני מעולם לא גמגם ואמר את הכל ישר וברור. "בשונה מתנועות אחרות, 'דגל התורה' שייכת לכולם", אמר וחרז: "דגל ראשי תיבות דואגת גם לכולם".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הלוואי והמחמאה הייתה במקום, תנועת דגל התורה מתריסה נגד שירות צבאי ונגד השתתפות בממשלה . בלי למצמץ נדבקת לוועדת הכספים.. ממש לא קידוש השם.